facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Asyik Selfie Sampai Tak Sedar Terakam Gambar Hantu, Tonton Video Seram utk yg Kuat Semangat !

loading...


Bukan main seronok selfie sampai tak sedar korang semua dah terakam 'penunggu'...berdiri bulu roma bila belek-belek balik gambar selfie diorang nie...cuba tgk dekat-dekat...yg betul kuat semangat, boleh PLAY video yg sempat dirakam....meremanggggg...


Tidak disengaja sebelumnya, Sosok mengerikan ini tiba-tiba muncul dari tengah sungai.Untuk keluarga modern sekarang ini, nggak lengkap rasanya kalau piknik ke suatu tempat tanpa melakukan foto selfie bersama-sama. Tapi apa jadinya kalau momen selfie bersama tersebut malah jadi horor karena penampakan hantu?
Momen horor ini diunggah oleh pengguna Facebook asal Malaysia, Matt Pahang pada Kamis (13/10) lalu. Kala itu, ia dan keluarganya piknik ke wisata air terjun di Malaysia. Di belakang mereka berfoto tak diduga terdapat penampakan sosok dengan kulit putih pucat tepat di tengah aliran sungai.
Foto tersebut kemudian menjadi viral setelah dibagikan oleh akun komunitas pencari penampakan hantu di Malaysia. Banyak netizen mengatakan bahwa tempat wisata air terjun itu memang terkenal angker.
"Setahu sye...tempat ni mmg keras...betul2 ditepi highway karak..dalam kampung org asli..dan kawasan highway di situ mmg kerap berlaku kemalangan...dan di air terjun ni pun mmg bnyk kali meragut nyawa," tulis Tengku Daneil dikutip brilio.net, Senin (17/10).
Nah, ini foto yang lebih jelas dengan cara cropping dan di zoom:
Kalau menurutmu, hantu apakah yang tertangkap kamera warga Malaysia tersebut?
Video di halaman selanjutnya>>

Videonya disini: